Så går det till

Anmälan till kurs

Kursanmälan görs via formuläret i menyn "Anmälan".

Du får bekräftelse via mail inom ett par dagar, annars hör av dig igen!

Du kommer att få ett infomail ca 2 veckor innan kursstart innehållande betalinfo, mötesplats, vad du ska ha med dig etc.

Missar du enstaka tillfällen kan du ta igen dessa på en senare kurs inom ett år, och i mån av plats.

Löptikar är välkomna (förutom under höglöpet) men bör hållas vid sidan av på kursen.

Betalning

Priserna gäller per hund, ni kan alltså vara flera i familjen som deltar.

Betalning för gruppkurs sker till Bankgiro eller Swish ca 1 vecka innan kursstart.

Får du förhinder efter att du betalat erbjuds du plats på senare valpkurs eller grundkurs inom ett år och i mån av plats.

Betalning för gruppkurs kan ej bytas mot privatträning.

Skulle betalning ske inom 14 dagar från din anmälan till kurs har du ångerrätt inom dessa 14 dagar från anmälningsdatum, dock ej om kursen redan påbörjats.

Delbetalning kan tyvärr ej erbjudas.

Kvitto fås vid första kurstillfället.

Privatträning betalas enklast med Swish i förväg. Vill du hellre betala till bankgiro i förskott (ca 3 dagar innan) går det självklart bra.

Presentkort

Du kan köpa och ge bort ett presentkort som gäller för valfri kurs, privatträning eller videosamtal inom ett år. Kontakta mig för info.

Har du frågor är du välkommen att maila till info@sofiashundskola.se

GDPR

De personuppgifter du lämnar till Sofias Hundskola i samband med kontakt eller anmälan till kurs behandlas enligt personuppgiftslagen.

De sparas enbart i syfte att kunna kontakta dig angående kurser du angett intresse för eller information om kommande kurser.

Det är enbart Sofia själv som har tillgång till uppgifterna, och de kommer aldrig att lämnas vidare till någon annan utan ditt samtycke.

Önskar du ändra eller radera dina personuppgifter hos mig kontaktar du mig via mail info@sofiashundskola.se